Столична влада нагадала мешканцям Києва, куди звертатися у разі отримання неякісних житлово-комунальних послуг. Відтепер звернення розглядає спеціальна інспекція — підрозділ департаменту територіального контролю Київської міської адміністрації.
Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв підкреслив, що ініціатива зі створення інспекції виникла кілька років тому саме у відповідь на численні скарги від киян. Інспектори здійснюють перевірки, обстеження та моніторинг об’єктів на підставі заяв мешканців, зокрема коли йдеться про недбалу роботу комунальників, порушення санітарного стану чи несправність інженерних мереж.
Контроль здійснюється також за допомогою аналізу звернень до Контактного центру “1551”, єдиної диспетчерської служби “1557” і моніторингу соціальних мереж. Якщо виявлені порушення — спеціалісти визначають причину та, у разі потреби, ініціюють проведення перерахунку або інші коригувальні дії.
Типові проблеми у житлових будинках
За словами Пантелеєва, минулого року фахівці інспекції провели майже 4,5 тисячі перевірок та склали 737 актів комісійних обстежень за заявками киян. Аналіз результатів показав найбільш поширені проблеми:
- захаращення підвалів і технічних поверхів;
- витоки з інженерних мереж та підтоплення підвалів;
- невпорядковані електрощитові й телекомунікаційні мережі;
- залишки будівельного сміття на дахах і покрівлях.
Міська інспекція закликає мешканців столиці активно звертатися у разі виявлення подібних порушень — це допоможе покращити якість комунальних послуг та зробити міське середовище комфортнішим для всіх киян.